canyoning

11 augustus 2012 - Riva del Garda, Italië

Hallo allemaal,

Nu, twee dagen geleden heb ik gecanyoningt. Het was echt super, er zijn echter geen verhalen van beschikbaar dus daar moeten jullie me nog maar een keer om vragen. Wat ik wel zeker weet is dat 12 meter heel erg sneel gaan als je van een rots naar beneden springt. Komende woensdag is er rond het hele meer en ook op onze camping een enorm feest met een DJ, licht en vuurwerk direct aan het meer.

Hoe is het met julie?

ciao

1. Winfried:
    13 augustus 2012
    Ha die Paulo,
    We verlangen erg naar het zon gerijpte fruit daar in Italie. Hier smaakt het echt nergens naar. Hoe vergaat het jou met de pasta en pizza eterij? Je hebt ze vast al allemaal geproefd en jij bent of je wil of niet nu onbetwist onze pasta en pizza specialist. Verder vergaat het ons goed in nederland. De temperaturen stijgen en iedereen start langzaam maar zeker op. Hugo begint ook zijn draai te vinden en is zelfs op de fiets, een tocht van 1,5 uur, naar Houten gegaan om zijn eerste lier vlucht te maken. Spannend en leerzaam. En hij is inmiddels ruimschoots je vader voorbij gegroeid. Hij verheugd zich al op het meetmoment met jou............. ;-) Marileen is nu volleerd zeil stuurvrouw en heeft van haar kamp genoten. Ze is blonder dan blond geworden in de zon en ze zingt de hele dag en iedereen kent de liedjes al uit het hoofd. Mieke kampeert graag en heeft zelfs een camping in de tuin gemaakt. Zij verheugt zich erg op volgende week als ze eindelijk naar meester Henk mag. Mama is onze grote klusser en heeft inmiddels op de meiden kamer al het nodige gedaan. We maken dankbaar gebruik van jouw kamer met deze klusactie. Tja en papa die is gewoon aan het werk. Toch zijn er momenten dat we iemand missen in huis en daarbij ook het pianogeluid. We bereiden de piano wel zoetjes aan vast voor op jou retour. Al is canyoing of hoe je het ook schrijft, misschien ook heel ontspannend?!?!?!?
    En hoe zijn je zeilmogelijkheden? een beetje wind???
    Veel liefs vanaf de keukentafel,
    mamma en pappa en je kleine ?? broertje en zusjes
  2. Oma Janneke:
    13 augustus 2012
    lieve Paul,
    Leuk die verhalen vanaf de keukentafel, waar ik ook net je dierbare familie heb gezien...
    Canyoning lijkt me erg spannend, mar ik heb geen idee hoe en waarmee je van die rots springt. Geen verhalen van beschikbaar???
    Wat is dat nu voor een flauwe smoes, daar neem ik althans geen genoegen mee!
    Dus kom op met die verhalen!!
    Heb je al wel kunnen zeilen? Hopelijk is de happening van a.s. woensdag leuker dan dat bierfeest, maar ik kijk hier liever over de Schalkwijkse wetering naar de ondergaande zon op de waterlelies.
    Tot horens en liefs van je Omama