Verhaaltjes

24 juli 2012 - Desenzano del Garda, Italië

Hallo allemaal in het prachtige italie gaat het met mij echt super. Echter achter de computer is dit pas de eerste keer. Gezeik met kosten reseptie en dergelijke. Na een moeilijke en inspannende week ben ik hier helemaal gesetteld. Zijn jullie al allemaal op vakantie. Voor de degene die het wil kan ik morgen wel een paar leuke foto s uploaden.

Voor de mensen die momenteel nog in nederland zijn, succes met het weer.

Ciao

xx

Eindelijk weer even een momentje gevonden om rustig achter een computer te kruipen die het wel doet. Wat betreft techniek lijkt het hier wel op school ;) maar ja het is vakantie he dus het hoeft niet supersnel. Komende zondag gaan we een musical doen en ja ook ik kan me niet verschuilen onder het motto ik doe de techniek wel. Vandaag nog lekker aan het genieten van het mooie weer, heb namelijk gehoord dat het weer slechter gaat worden. Hoe is het weer trouwens op de plaatsen waar jullie zijn. Ik hoor het graag.

Voor de liefhebbers heb ik een paar foto s geplaatst, met betekenis en gewoon omdat ze leuk zijn.

Ciao en tot de volgende keer

1. Oma Janneke:
    19 juli 2012
    Lieve Paul, Leuk om toch iets te horen en fijn dat je inmiddels gesetteld bent. Hoe is het eigenlijk met vrije dagen, heb je die ook? Lijkt me wel belangrijk.
    En het lijkt me erg leuk om een paar foto's te zien, dus ik houd me aanbevolen.
    Hier trotseren we de regen, met de hoop op wat minder buien vanaf het weekeinde. Camiel komt bij mij logeren.
    en volgende week ben ik een poos in Ierland, dat is een groot avontuur....
    Dag lieve Paul, tot horens en liefs,
    Omama
  2. Winfried:
    26 juli 2012
    Ha Paul,
    Leuk om wat van je belevenissen te lezen. Hoe waren je on stage ervaringen? Wij hangen dagelijks in de touwen op bijzondere tochten door bella dolomiti.
    Zelfs Mieke vind het schitterend en heeft de angst van kletersteigen overwonnen. Gisteren hebben we een rondvaart gemaakt aan de voet van de 3 zinnen(tanden). De foto' zullen we
    Nog wel eens laten zien. We wensen je nog veel inspiratie toe de komende tijd.
    Zoenen en veel liefs van ons vieren.